Selasa, 10 November 2015

Rawatan Laser untuk Fight Against kuku jari kaki Kulat

Rawatan Laser untuk Fight Against kuku jari kaki Kulat

Bagaimana anda rasa jika saya memberitahu anda bahawa anda mempunyai perubahan 15 peratus yang mempunyai kulat kuku jari kaki? Betul! hampir 15 peratus rakyat Amerika mempunyai penyakit ini. Ia agak jangkitan hodoh, yang menyebabkan kuku jari kaki untuk menghidupkan kekuningan dan keras. Terdapat banyak rawatan dan di sini adalah salah satu yang amat berkesan, mudah dan tidak menyakitkan.

Oleh kerana terdapat banyak ubat-ubatan oral untuk kulat kuku jari kaki, laser adalah satu-i mengesyorkan. Rawatan ini membunuh kulat dan buang jangkitan, tetapi pada masa yang sama meninggalkan kuku dan tisu-tisu lain terjejas. Laser pada dasarnya menyejat kulat dan itulah akhir jangkitan dan kesakitan.

Terdapat banyak kajian yang menunjukkan keberkesanan rawatan laser. Lebih 90 peratus daripada pesakit tidak perlu lagi ambil kulat selepas hanya satu rawatan laser. Kuku jari kaki mula berkembang secara normal selepas rawatan laser. Rawatan ini tidak menyakitkan, tiada kesan sampingan dan laser tidak memberi kesan kepada tisu normal di semua. Bahagian yang benar-benar baik adalah bahawa ia hanya mengambil masa kira-kira sepuluh minit. Jadi, anda boleh pergi ke rawatan pada waktu makan tengahari anda dan masih mempunyai masa untuk makan sesuatu!

Manfaat tidak berakhir di situ. Tiada had umur, sama sekali tidak ada sekatan kesihatan dan tidak membahayakan, penyakit atau kesan sampingan. Hanya tolak adalah bahawa rawatan tidak dilindungi oleh kebanyakan syarikat insurans. Rawatan kos sekitar $ 300- $ 500.

Kulat kuku jari kaki adalah sangat pintar dan itulah sebabnya sebahagian besar penawar (seperti pil dan losyen) hanya berfungsi 50 peratus daripada masa. Juga pil boleh menjadi toksik untuk hati dan buah pinggang anda.

Syarikat-syarikat dadah sentiasa membangunkan ubat-ubatan yang lebih cekap untuk membantu orang ramai terhadap perjuangan mereka terhadap kulat kuku jari kaki. Saya tidak boleh membayangkan apa-apa pil atau losyen untuk menjadi selamat dan berkesan sebagai rawatan laser.

Lanjut mengenai topik ini dan rawatan laser lain http://laser-treatment.us

Tidak ada komentar:

Posting Komentar