Selasa, 10 November 2015

Rawatan Buasir - Cara yang Betul

Rawatan Buasir - Cara yang Betul

Jika anda mempunyai buasir anda mungkin telah mencuba agak beberapa penyelesaian, ramai yang mungkin tidak berjaya tidak berjaya. Artikel ini akan memperkenalkan kepada anda, ubat diuji untuk mengubati buasir.

Anda mungkin mendapati bahawa beberapa perkara yang kontroversi. Plus, anda akan dapat untuk beberapa rawatan yang sesuai dengan keadaan anda sendiri.

Salap dan krim

Krim dan salap diperkenalkan secara langsung ke kawasan kesakitan. Tujuan mereka adalah untuk mengurangkan bengkak.

Perlu saya katakan, walaupun, bahawa baik-perasaan yang tidak kekal. Selepas beberapa lama, buasir akan membengkak lagi.

Pendekatan ini berfungsi sebagai ubat pantas - seperti makan McDonald. Tetapi apabila ia datang ke sana, penyelesaian lain yang lebih wajar jika hanya kerana mereka mempunyai lebih banyak kelebihan jangka panjang.

Suppositories

Suppositories adalah hit dan ketinggalan tawaran. Terletak di dalam rektum, mereka yang hadir buasir dengan pelinciran sedikit.

Sesetengah orang akan mendapatkan bantuan dari mereka dan ada yang tidak akan memberi manfaat pada semua. Tetapi ia bergantung kepada tekanan yang dikenakan ke atas buasir, dan sifat harian anda.

Mereka tidak terlalu mahal sehingga boleh memberi mereka pergi jika anda memerlukan bantuan segera. Walau bagaimanapun, seperti krim dan salap mereka tidak rawatan jangka panjang.

Tablet

Tablet untuk buasir mengawal tekanan badan-badan darah anda. Dengan mengambil mereka selagi anda mempunyai buasir vena varikos anda mendapat rangsangan dalam keberkesanan dan lastingness.

Setakat ini dalam artikel ini, pil adalah yang paling berkesan terhadap buasir. Walau bagaimanapun, sebaik sahaja anda berhenti mengambil mereka, anda mempunyai peluang untuk mengalami sekali lagi.

Pembedahan

Pembedahan harus menjadi pilihan terakhir untuk buasir, hanya selepas anda telah mencuba SEMUA pilihan lain. Jika anda sedang berjuang untuk mendapatkan melalui hari akibat daripada penderitaan semata-mata, doktor anda adalah orang yang datang untuk memanggil.

Malangnya, pembedahan datang dengan banyak kesan sampingan yang mungkin dengan yang berikut:

- Sepanjang Hayat mudah mendapat jangkitan di rantau ini di mana pembedahan berlangsung

- Reaksi hypersensitised Kemungkinan untuk campur tangan pembedahan.

- Komplikasi dalam operasi sebenar

Remedy / Penerangan

- Getah Band Ligation: band getah yang sensitif dibalut di sekeliling pangkal urat bengkak - lebih beberapa sesi urat berkurangan dalam saiz.

- Sclerotherapy: Suntikan digunakan untuk menutup aliran darah melalui urat.

- Cryotherapy: Cecair nitrogen digunakan untuk menguatkan varikos yang dijangkiti urat menghentikan semua aliran darah ke buasir.

- Pembekuan Inframerah: Satu rasuk inframerah sangat kuat digunakan untuk membuat kasar buasir

- Hemorrhoidectomy: Operasi paling komprehensif anda boleh mempunyai adalah Hemorrhoidectomy itu. Pilihan untuk operasi ini tidak dipandang ringan - menyakitkan tetapi berkesan.

Rawatan Lain Untuk Buasir

Pada pandangan saya, penawar semula jadi adalah cara yang terbaik untuk pergi. Mengapa? Nah, mereka adalah berpatutan, tidak rumit, rumah-terikat dan bebas daripada kesan sampingan dalam kebanyakan kes - apa yang ada TIDAK suka tentang mereka? Di bawah saya telah disenaraikan untuk anda:

Walau bagaimanapun, seperti penyelesaian lain jenis ini, ia bukanlah penyembuh sepanjang hayat.

- Diet sangat berserabut - Ini adalah pendekatan jangka panjang untuk membetulkan buasir selama-lamanya!

Ini biasanya datang dalam bentuk salap, tetapi anda juga boleh meminumnya kerana cawan teh.

- Minyak Emu: Minyak ini adalah disyorkan untuk buasir luaran. Ia membantu untuk mengukuhkan otot dan supaya mengurangkan prospek buasir.

- Ruang mandi: Ini sentiasa disahkan oleh doktor sebelum rawatan apa-apa yang lebih serius. 3 kali sehari menjalankan mandi kecil air suam cukup dalam untuk berenang kawasan yang dijangkiti masuk. Berehat selama kira-kira 15 minit setiap kali.

Akhir sekali, lada air dengan garam atau baking soda, dan hujung dalam beberapa minyak pati untuk bekerja sihir mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar