Selasa, 10 November 2015

Penyembuhan Kanser Asli Dengan Satu Diet Alkali

Penyembuhan Kanser Asli Dengan Satu Diet Alkali

Jika anda sedang mencari penawar kanser semula jadi maka anda mungkin ingin mencuba diet alkali untuk meningkatkan tahap pH badan anda. Terdapat banyak contoh orang-orang menterbalikkan kanser mereka dengan menggunakan pH prinsip-prinsip makanan yang seimbang.

Kenyataan-kenyataan ini menimbulkan kontroversi dalam dunia kesihatan dan kesejahteraan kerana masyarakat perubatan yang ditubuhkan tidak semestinya percaya tuntutan. Masih ramai yang mendakwa bahawa menggunakan diet yang beralkali dan mengubah keseimbangan pH badan mereka telah memperbaiki kesihatan mereka walaupun dalam menyingkirkan kanser.

Terdapat juga beberapa yang kini percaya bahawa kanser bukan penyakit atau keuzuran seperti yang asalnya fikir. Badan memerlukan untuk disimpan dalam keseimbangan pH tertentu untuk kekal dalam kesihatan yang baik, dan jika ia menjadi terlalu berasid maka masalah mula berlaku.

Asid metabolik yang dibina di dalam darah dan kemudian dilepaskan dalam tisu, menyebabkan pelbagai gejala yang terdiri dari cahaya kepada sangat teruk. Kanser kini dianggap sebagai suatu cecair berasid yang tidak dibuang dari badan cara yang sepatutnya jika berfungsi secara normal. Cecair ini kemudian merebak ke sel-sel, tisu, dan organ-organ, akhirnya menyebabkan kanser, bukannya mutasi sel.

Dalam apa-apa badan anda berlaku tanpa sebab, jadi mesti ada sebab untuk kanser untuk memulakan, dan yang mungkin asid terlalu banyak dalam badan. Badan itu mempunyai tahap pH seperti jasad mempunyai demam. Apabila termometer itu berbunyi di atas 98.6 darjah, anda tahu bahawa anda mempunyai suhu yang bermakna anda mungkin mempunyai jangkitan atau sesuatu.

Mempunyai keseimbangan pH di bawah 7,0 bermakna anda adalah berasid, dan lebih jauh di bawah 7.0 anda, kesihatan yang lebih teruk anda berada. Badan anda akan kekal bebas penyakit jika anda boleh mengekalkan tahap pH anda di atas 7,0 atau lebih, dan jika tahap anda jatuh terlalu jauh lebih rendah daripada 7.0, maka anda adalah seorang calon untuk mendapatkan beberapa jenis kanser, atau kehidupan lain penyakit yang mengancam.

Makanan yang anda makan dipecahkan dan dibawa ke seluruh badan oleh darah. Sel-sel mengambil makanan yang rosak dan menghasilkan sisa yang merupakan asid metabolik. Biasanya asid dikeluarkan dari badan melalui peluh atau air kencing, tetapi di dalam badan yang terlalu berasid, terdapat asid terlalu banyak untuk menyingkirkan.

Jika diet anda adalah terutamanya berasid, badan anda tidak mempunyai tenaga yang cukup untuk mengeluarkan asid berlebihan, supaya mereka terkumpul dalam sel-sel mewujudkan gangguan. Salah satu sebab kebanyakan orang mempunyai berat badan berlebihan adalah kerana badan melindungi dirinya dengan menyimpan asid dalam sel-sel lemak. Apabila asid masuk ke dalam tisu tanpa dikeluarkan, maka hasilnya adalah penyakit, dan kanser akhirnya.

Jika ini benar, maka kanser tidak bermutasi sel, tetapi metabolik sisa cecair berasid pengumpulan dalam badan yang memberi kesan kepada sel-sel dan kemudian merebak seperti epal busuk dalam tong. Sel-sel yang tidak berubah, tetapi asid yang berlebihan mengakibatkan sel mempunyai fungsi terjejas.

Apa yang menarik tentang pH dan kanser adalah bahawa tumor adalah badan yang cuba untuk menghentikan asid metabolik daripada terus bergerak ke seluruh badan. Tumor sebenarnya menunjukkan di mana asid yang berlebihan yang dikumpul. Orang ramai genetik terdedah kepada mempunyai asid yang berkumpul di tempat-tempat tertentu. Sebab itu yang sama jenis kanser berjalan dalam keturunan keluarga.

Tumor adalah satu tanda bahawa sesuatu yang tidak kena dengan bahagian badan. Apabila kanser merebak ia adalah tanda bahawa keadaan berasid akan berpindah ke sel lain, menjadikan mereka juga berasid.

Kanser bukanlah sesuatu yang datang kepada badan yang tiba-tiba, tetapi sesuatu yang telah dalam membuat untuk masa yang lama. Ia berpunca daripada pilihan setiap hari yang kita buat, dengan apa yang kita makan, apa yang kita minum, dan di mana kita tinggal Sebab mengapa ada kanser lebih sekarang daripada di masa lalu mempunyai kaitan dengan makanan yang berasid yang kita makan, dan udara yang kotor dan air .

Untuk menjaga dari mendapat kanser, anda perlu mula memberi tumpuan kepada gaya hidup yang beralkali, dengan makan makanan terutamanya alkali, dan belajar untuk hidup tanpa kebimbangan dan tekanan. Terus makan makanan ringan, makanan segera, minuman alkohol dan soda pop, atau rokok asap, dan anda akan mendapati diri anda dengan maklumat terperinci mengenai kanser pada masa depan anda.

Kanser boleh diubah, dan kanser boleh dicegah dengan mencipta semula badan anda dengan makanan beralkali. Adakah anda sedang mencari penawar kanser semula jadi?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar